Handelbetingelser

(Du skal være opmærksom på, at hvis du ikke afhenter din pakke her indenfor 14 dage uden at kontakte os, vil der blive modregnet et administrationsgebyr på 29 kr.)

Rettidig levering forudsætter at DAO og GLS overholder dag-til-dag levering. Vi kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos DAO og GLS . I tilfælde af udeblevne leverancer kontaktes vi på: kontakt@offenberg-rendtorff.dk

For levering gælder følgende:

– Levering med GLS eller DAO.

– Prisen kan variere alt efter hvor og hvordan, du vil have sendt din pakke.

– GLS med omdeling – kr. 67
– GLS til pakkepost – kr. 49
– DAO til pakkepost – kr. 39
– Fri fragt til DAO pakkeshop i Danmark ved køb over kr. 599

Til England, Sverige, Tyskland og Østrig sender vi forsikret som pakke med track & trace til 89 DKK.

Til resten af verden kan du vælge at få sendt dine varer, som en ikke forsikret pakke (uden track & trace) til 89,- eller som en forsikret pakke med track & trace til 275,- DKK. Alle pakker til 275,- kr. som sendes forsikret, sendes med skib, hvis dette er en mulighed. Dvs. levering kan være alt fra 4-18 dage.

Alle bestillinger afsendes indenfor 1-2 hverdage.

– 14 dages fuld returret. Dog ingen ombytte af varer fragtfrit.

– Tryg og sikker nethandel via Quickpay.

Ved salg til udlandet, påtager Offenberg-Rendtorff sig ikke ansvaret for evt. told eller andre afgifter, som vil blive pålagt varen købt hos os. Denne told eller afgift skal afholdes af modtageren. Samt tager vi ikke ansvar for pakker sendt uden forsikring.

Retur

Hos Offenberg-Rendtorff kontrollerer vi alle varer inden afsendelse.

Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt dog senest indenfor 14 dage efter modtagelse af ordre.

Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen.

Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 hverdage fra modtagelsen.

Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 hverdage.

Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven.

Ved reklamation sendes varerne til: Óffenberg-rendtorff, Mosedalvej 15, 2500 Valby

Det er dit ansvar som kunde, at sikre at din reklamation bliver sendt forsvarligt retur. Vi anbefaler derfor at en returvare sendes med tracking, så den kan spores.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.